vineri, 12 septembrie 2008


Din ciclul "Oare..?", ca se pare ca o sa devina un ciclu, din cauza asteniei de toamna:


Mi-e dor de momentele din gimanziu si mai ales de cele din liceu... Mi-e dor sa-mi pun intrebari stupide, mi-e dor sa barfesc nimicuri, mi-e atat de dor sa nu am probleme adevarate!!!

As da toate cocktail-urile de fitze din cluburi doar ca sa mai fac o noapte cheta cu fetele pentru vodka cu Fanta...
As da oricand punctul pentru activitate de la seminarul de Filosofie Social-Politica daca as stii ca mai pot iesi la bedminton in parcare...
As da toti blugii Kenvelo (doua perechi, actually) pentru o noapte fara griji in cort in Vama...
As da intr-o secunda conexiunea rapida de la UPC pe scartzaitul de la Connex Dial-Up si pe emotia pe care o traiam cand intr-un final, dupa 10 seara si dupa o ora jumate de incercari mi se conecta MIRc-ul...
As da toate offline-urile "dulci, ca-s de la puiu..." pentru o seara ploioasa la un concert Iris
As da toate "fazele tari" de la serviciu pentru 2 ore petrecute aproape de scena unde canta Vama Veche...
As da fara sa clipesc "bonus-ul pentru calitate" doar ca sa mai iesim vara in papuci din casa la 2 noaptea ca sa luam tigari la bucata:
- "Viceroy", ca doar asta da la colt...
- Lasa ca-l stingem cu vinul de la bunicu, n-o sa se simta asa tare...

Mi-e dor sa citesc Eliade pana la 3 dimineata ca sa ma vait apoi de el la "fumoar" la 7 si un sfert... Mi-e dor sa copiez pe banca formule la chimie, sparand ca voi lua un 5... Mi-e dor sa copiez tema la franceza intr-o pauza...
Mi-e dor sa fiu a 8-a si sa chiulesc de la sport ca sa ma duc la net cafe, mi-e dor sa fiu a 12-a si sa chiulesc de la engleza ca sa beau un suc in MJ...
Mi-e dor sa ma conversez prin biletele, mi-e dor sa mi se faca observatie ca vorbesc in ora si mi-e dor sa iau 1 la latina pentru ca am suflat!

!!!

Mi se pare mie sau tigarile fumate pe ascuns aveau alt gust?
Mi se pare mie sau plimbarile de seara aveau alta melancolie?
Mi se pare mie sau sambetele lenese erau mai placute?

Oare unde au disparut toate?

Un comentariu:

Make spunea...

As da toate saormele pe saorma din regie...